LELO

Träffa LELO på ATTITUDE STHLM i helgen!

Pressmeddelande   •   Nov 23, 2011 13:22 CET

Under helgen 26-27 november kommer LELO att befinna sig på Attitude Sthlm 2011- Nordens trendigaste mässa för skönhet, mode, livsstil och bloggvärlden.

Monter F17 är den plats ni bör hålla i minnet, där kommer nämligen vi på LELO stå, reda att visa er de allra senaste nyheterna inom livstilsbranschen.

Bland annat vår lyxiga underklädeskollektion med det passande namnet, Sussurra (hon viskar på italienska) finns tillgänglig.

Den 15:e september lanserade LELO, serien SenseMotion Insignia. Det är nytt, spännande och revoultionerande koncept inom branschen, ämnat till kärlekspar sk. "couple's freindly".

Så vad är SenseMotion mer exakt?

Jo, det är fjärrstyrda massageapparater med trådlös teknik som gör att personen med fjärrkontrollen kan kontrollera impulser som går till massageapparaten som den andra personen har. Med handrörelser i olika hastigheter och rörelser blir detta ett roligt och triggade samspel mellan de två personerna.

Sist men inte minst visar vi för första gången i Sverige, Picobong. Vår färgglada och sofistikerade serie till ett yngre klientel. Med samma engagemang och kunskap som för LELOs övriga produkter, kan Picobong ses som ett mer prisvärt alternativ.

Välkommen till LELOs monter F17, för inspiration till livslust och glädje!