TRANSAGILE AB

Transagile och SugarCRM ställer ut på EasyFairs Business IT 2011 mässa

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2011 08:02 CET

Nordens största IT-händelse 2011

easyFairs IT-MÄSSOR - fem starka IT-mässor under ett tak, easyFairs IT-MÄSSOR består av fem parallella mässor och mängder med siminarier där du hittar svaren på dina viktigaste IT- och verksamhetsfrågor, allt under samma tak. Enkelt, smidigt och tidseffektivt för dig.

På Business IT kista mässan, (den 16:e och 17:e mars 2011)

Visar Transagile, (SugarCRM VAR) olika integrations lösningar i Sugar CRM. Vi visar automatisk faktura integration mellan ekonomisystemet E-conomic och säljstödssystemet SugarCRM. Distributionen sker med hjälp av delnings- och distributionstjänsten och betallösningen som hanteras med hjälp av YCASH.

Enkel (CRM) kund, sälj och marknadshantering

Sugar Professional och Sugar Enterprise hanterar företagets försäljnings-, marknads- och support i en enda applikation, vilket gör de anställda mer produktiva. Sugar CRM gör det lätt att överblicka företagets framgångar.

Sugar CRM är en världsledande leverantör av öppen källkods kundrelations system, (CRM). Över 6.000 kunder och mer än en halv miljon användare litar på SugarCRM's tjänster inom marknadsprogram, ökande försäljning, återkommande kunder och för att skapa skräddarsydda applikationer.

Transagile arbetar som värdeadderande återförsäljare, vilket betyder att vi förutom att förmedla SugarCRM licenser också erbjuder support, drift / övervakning samt rena konsulttjänster vid integration eller flytt av befintliga system alternativt utveckling av specialanpassade lösningar.

Transagile är din SugarCRM partner i Sverige. Vi fokuserar på integration av affärssystem avsedda för säljstöd, ekonomi, order, produktion, koncernrapporter och liknande rapportering. Du hittar mer information på vår webbsajt www.onlinecrm.se.