Cattio - Design för den moderna katten

Transportväska för din "jet-set" katt!

Pressmeddelande   •   Nov 18, 2010 11:01 CET

Sleepypod Air - världens enda justerbara flygväska!
- Sleepypod är en revolutionerande väska som genom sin flexibilitet och unika form sätter en ny standard för din katts resande. Du kan på ett enkelt sätt ändra storleken på din Sleepypod Air så att den passar in i utrymmet under din flygplansstol, vilket ger maximal komfort för din ”jet set” katt.

Säkerhet och bekvämlig komfort är Sleepypod Airs fokus, det är den ultimata flygplansväskan för din katt. Väskan är designad så att formen passar i de flesta flygplansmiljöer. Du kan med ett enkelt handgrepp placera väskan under flygplansstolen. Kortsidan på väskan är designade så att du kan expandera den. På så sätt får din katt maximalt med plats. Sleepypod Air finns i fem olika färger; orange, vit, brun, svart och röd.

Sleepypod - den mobila transportväskan!
Kattväskan som har vunnit ett flertal priser är mer än bara en väska, det är en livsstil! Det är din katts personliga utrymme, designad för att passa hans eller hennes individuella behov. Sleepypod låter din katt resa på ett säkert sätt i en komfortabel miljö av lyx. Väskans design och funktion tar bort en del av den stressen som många katter upplever i samband med resor. Den är lätt att bära med sig och kan med ett enkelt handgrepp spännas fast i bilens säkerhetsbälte. Sleepypod Air finns i fem olika färger; blå, vit, brun, svart och röd.

Cattio design för den moderna katten
Cattio.com är din moderna och personliga inredningsbutik för kattprodukter. Hos cattio.com hittar du snyggt designade och funktionella kattprodukter. Produkter som passar in dagens inrednings– och livsstilsmedvetna hem.

Blogg
Martina Szepanski bloggar sedan 2008 om design, inredning och prylar för den moderna katten och kattägaren på www.cattio.blogg.se

Vänligen kontakta Martina Szepanski för högupplösta bilder.

Martina Szepanski, CEO & Co-founder, Cattio design för den moderna katten
0708-16 06 33  | martina@cattio.com | www.cattio.com

Cattio Design - för den moderna katten. Cattio följer de nya inredningstrenderna för katter och kattägare. Inred ditt hem med snygga och funktionella bruksprodukter för katten. www.cattio.com