Molico Sweden AB

Trappklättraren Liftkar SAL från Molico Sweden AB är en vinnare!

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2012 09:37 CEST

Oavsett om det gäller vitvaruhantering, flyttkartonger, kakel, klinkers, målarburkar, cementsäckar, golvslipar, köksluckor, dörrar, fönster eller vad som än anses vara besvärligt att hantera i raka som svängda trappor, så kan Molicos trappklättrare stå till din tjänst. Det har den visat gång på gång.

Dess styrka och olika val av funktioner är häpnadsväckande, men det är viktigt att modell, lastplatta och eventuella tillbehör är anpassat för just er, och där ni oftast hanterar ert gods.  Erfarenheter visar att det sker bäst på plats tillsammans med Molico Sweden AB.

Att lyfta, bära och hantera gods på rätt sätt är viktigt både för kund och leverantör. Skadade eller slitna medarbetare ger inte framgång, inte slitet eller skadat gods heller. Liftkar SAL är den självklara produkten för att undvika det. Men det kräver att Molico & Du som arbetar med tunga lyft tänker till och skräddarsyr Trappklättraren så den passar Er.

Själva funktionen att få upp ett gods är densamma hos alla Molicos 4 olika modeller av trappklättraren Liftkar SAL och egentligen inget unikt i sig.  Men dess möjlighet att hantera olika sorters gods är nästan oändlig. En del av Molicos koncept är att på plats visa hur den kan anpassas till just ert företag och just dina medarbetare.

Kontakta Molico för en demostration genom att trycka

Film: HÄR

Besök: HÄR

Molico Sweden AB är leverantören för dig som vill ha det bästa och mest aktuella inom ergonomiska lyft och transporter.

Med rätt utrustning kan du spara tid, klara av tunga moment som annars hade krävt flera personers medverkan och få ökad precision. Vårt mål är att din verksamhet ska bli så effektiv att du ska kunna fokusera ytterligare på att ta in nya uppdrag och på så vis få bättre rull på din verksamhet, i dubbel bemärkelse.