Triangeln

Tre nya butiker på Triangeln

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2014 14:19 CET

Triangeln – Mars 2014

Efter en fartfylld höst med invigning av Nya Triangeln och med 45 nyöppnade butiker fortsätter Triangeln nu att växa.
Under mars månad fyller vi på med ytterligare tre butiker.

1. Bixia är det första elbolaget som har valt att etablera sig i Triangeln. I butiken hittar du
förutom elavtal även energibesparingsprodukter såsom solcellsladdare, LED-lampor, energidisplayer, vattenbesparingsprodukter mm. Butiken kommer även att fungera som kundtjänst för Bixias kunder.

Butiken öppnar den 13 mars.
Läs mer om Bixia på www.bixia.se

2. Joy kommer tillbaka till Triangeln. Efter ett antal års frånvaro väljer nu modekonceptet Joy att åter
etablera en butik på Triangeln. Joy är butik för kvinnor som vill känna sig vackra med feminina kläder som framhäver stil och personlighet.

Joy öppnar den 27 mars.
Läs mer om Joy på www.joyshop.se

3. N Store öppnar sin första butik i Skåne. N Store är butiken där du kan göra din keps personlig.
Välj mellan 150 olika kepsmodeller och designa därefter kepsen med en personlig stil genom att låta brodera ett namn, ett datum, ett event eller idrottslag.

N Store öppnar den 23 mars.
Läs mer om N store på www.nstore.se

Vi är glada över att presentera dessa tre nya butiker på Triangeln.

Triangeln har varit den självklara mötesplatsen i Malmö sedan starten 1989. Centret ligger strategiskt beläget mitt i City och ramas bl a in av Station Triangeln, Konsthallen och gågatan. På senare år har Triangeln genomgått en genomgripande renovering och tillbyggnad. Här tillkommer även bostäder och kontor. Den 13 juni respektive den 29 augusti 2013 öppnar plan 1 och plan 2 i den nya delen, vilket innebär totalt cirka 150 butiker, restauranger, caféer, frisörsalonger med mera, samt ett parkeringsgarage med plats för 900 bilar. Hela arbetet beräknas vara färdigt 2014.