Kvinnligatalare.se

Trend-event lyfter de viktigaste konsumentbeteendena 2010

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2010 11:08 CET

Ida Hult, trend- och affärsstrateg på Trendethnography ger oss en högaktuell trendrapport och avslöjar de viktigaste konsumentbeteendena under 2010. Vad är en trend på "pappret" och vad är det egentligen vi gör, köper och betalar för?

Moderator för kvällen är Johanna Ögren som har grundat och utvecklat tre bloggar att bli störst i Sverige inom sina områden (Bokhora, Fashionista och Lilla Gumman). Johanna är även teknikexpert på SVT och har kvällen innan möjlighet att ta hem Stora Bloggpriset för tekniksajten Lilla Gumman.

Den ständigt aktuella Ebba von Sydow berättar om sitt nya jobb som innehållsansvarig på SVT för en av årets största trender – det kungliga bröllopet. PR-experten Dominika Peczynski ger sina bästa tips och berättar även om hur hon framgångsrikt tajmade en av 2000-talets största trender till en affärsmässig succé.

Datum Torsdag 4 februari
Tid kl 18-21 (dörrarna öppnas 17.30)
Plats Stenhammarsalen, Konserthuset, Göteborg

Läs mer på http://www.driftig.nu/event