Trig Social Media AB / Trig Media Group AB

Trig Media Group AB (publ) har nöjet att tillkännage den första utgåvan av sin uppdaterade applikation ZebraPays

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2014 11:41 CET

ZebraPays ger användarna en kontant återbäring på de varor och tjänster som köps online i nära samarbete med 118100 Ahaaa AB och med hundratals e-handelsföretag som är anslutna redan vid dagens lansering.

Den uppdaterade versionen av ZebraPays kommer initialt att lanseras bland användare av tjänsten i Sverige och sedan successivt genom hela användarbasen samt i övriga länder. Tjänsten är unik genom att konsumenten inte behöver ändra sitt sätt att handla utan kan söka erbjudanden genom sökmotorer, banners eller genom att skriva in webbadresserna direkt. Den kompletta versionen av applikationen ZebraPays är klar men vi inväntar företagets patentansökningar för tjänsten, innan den fullständiga versionen kan komma att lanseras.

Denna applikation, tillsammans med en rad övergripande förbättringar av den sociala mediaplattformen Trig, banar väg för Trig att bli en global aktör inom social media. Trigs konkurrensfördel är dess finansiella struktur som skapar en social media plattform som inte har fokus på att vara en reklamfinansierad tjänst för sina användare.

Trig Social Media AB through its www.trig.com web site is a global social media platform designed as a social communication platform for life.

The parent company, Trig Media Group AB, was founded in July 2003 and was earlier named Mobicard Media Group AB.

Trig is a social media platform which, contrary to most similar platforms, also contains an income generator in the form of ZebraPays which is the trade name for an automated cash back generator. Trig has about 4 million registered members. A patent application has been filed for ZebraPays automated cash back generator.

Trig´s head office is located in Stockholm Sweden but the social media platform has users worldwide. Trig will be publicly quoted on a major International Stock Exchange within short.

The market for online shopping is growing and retailers are looking at many methods of attracting clients , we hope to be a major source for them.

For more information, go to; http://corporate.trig.com/