TrueSec AB

TrueSec håller teknisk summit i Globen i mars

Pressmeddelande   •   Feb 18, 2014 09:50 CET

Tillsammans med Dustin Expo arrangerar expertbolaget TrueSec en fullspäckad, teknisk heldag för IT-proffs. Fyra demointensiva, tekniska sessioner kombinerat med 4 000 kvm teknikprylar är ett måste för IT-proffs engagerade i nästa generations IT.

Det är hög tid att lära sig den tekniska framtiden och hur rollen som IT-proffs kommer att förändras. Därför arrangerar TrueSec tillsammans med Dustin Expo en unik heldag för att djupdyka i all ny teknik.

För första gången visar fem av Sveriges främsta IT-experter upp nya generationens infrastruktur i det paradigmskifte som pågår just nu. Talarna har byggt upp en komplett ”Blueprint”. Den putsade fasaden av Self Service-lösningar visas upp såväl som det skitiga serverrummet i all dess prakt. Hyper-V, NVGRE-baserade nätverk, switchar, konfiguration, performance-mätningar på Storage och mycket mera.

Dessutom visas skiftet till ”User Centric Managment” som BYOD, BOCD, VDI och Remote Desktop som rör verkligheten kring klienter.

Sveriges IT-elit Live på Globen
På scen kommer talarna att leverera fler demos på driftsatta system än tidigare visats på en summit och i pauserna är det fritt fram att frossa i coola, tekniska prylar på Nordens största teknikmässa som körs parallellt med Summiten - Dustin Expo.

Är du IT-proffs och ska ta dig an nästa generations IT är Next Generation Infrastructure Summit obligatoriskt för dig - time to change our behavior!

Information och biljetter till Next Generation Infrastructure Summit 2014 här >

TrueSec AB är ett av sveriges främsta konsultbolag inom IT-säkerhet och IT-infrastruktur.

TrueSec har samlat några av Sveriges mest framstående experter med spetskunskaper inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling för att kunna erbjuda helhetslösningar, hålla i work-shops och utbildningar för företag och myndigheter med högt säkerhetsfokus.

TrueSec AB är dotterbolag till Wintel Group, där även bolagen TrueSec Inc.,AddLevelUC Aware samt LabCenter Sverige AB ingår.