B-Open Nordic AB

TSI Japan lanserar ny tjänst, SPOT-ON TECH i Japan

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2011 09:15 CET

TSI Japan har nu lanserat en ny söktjänst för alla utländska företag som söker partner eller teknik i Japan. De har döpt denna tjänst till SPOT-ON TECH som det handlar om att dra nytta av TSI Japans breda nätverk och expertis inom teknik på den japanska marknaden. TSI Japan har ett mycket brett nätverk både inom det japanska näringslivet och den akademiska världen. TSI Japan arbetar både med teknik konsultation som affärsutveckling och finansiering.

SPOT-ON TECH är TSI Japan tjänst för att hjälpa kunder söka och finna den bästa lösningen och/eller leverantören, i de flesta fall anonymt. Varje SPOT-ON projekt  leds av en japansk projektledare med stöd av en utsedd grupp inom Japan och det finns lokal representant i Sverige som kan hjälpa till och förklara hela projektet samt hur det fortskrider.TSI Japan har speciellt både arbetat och investerat i projekt inom informationsteknologi, bioteknik, miljöteknik och olika lösningar med koppling till fordonsindustrin.

Välkommen att kontakta Joachim Davidsson som är TSI Japan representant i Skandinavien för att veta mer om SPOT-ON TECH i Japan.

Skicka er fråga till e-post japan@bopen.se.
För att läsa mer om TSI Japan, besök www.tsi-japan.com.

B-Open Nordic AB är en affärskonsult som arbetar med ledarskap, affärsutveckling och affärsjuridik. Vi hjälper företag att etablera sig och växa på nya marknader samtidigt som man skyddar sina tillgångar. Vi hjälper företag växa genom nya affärer. För mer information, besök www.bopen.se