MyTrendyPhone AB

Tucano Palmo: nya fodral för iPad 4 och iPad Mini

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2013 09:50 CEST

Tucano Palmo: ny serie av fodral till iPad 4 och iPad Mini nu finns i olika färger. Om du har en iPad 4 eller iPad Mini och du tänker att det är dags att göra en förändring i dess utseende, är det enklaste sättet att ändra det att använda ett fodral eller skal. Det är bra att veta att iPad 4 fodral från en förnyad tillverkare som Tucano finns till priser från 350 till 450 SEK och det finns alltid flera färger att välja mellan.

Det finns många iPad 4 fodral och skal att välja mellan: enkla och eleganta, gjorda i läder och silikon, och ovanliga – i stil av en gammal bok (minns ni imponerande BookBook fodral?).
Men när vi letar efter något mer konventionellt- några iPad 4 fodral som kommer att hjälpa oss att skydda vår tablet på bästa möjliga sätt, har vi en rad nya Tucano Palmo fodral till iPad 4.
Kända tillverkare Tucano utökar sitt redan omfattande utbud av fodral med den nya Palmo serien, som finns för både iPad 3/4 och iPad Mini.

Det intressanta med dessa Tucano iPad 4 fodral är att deras största framgång ligger i design och funktionalitet. Och förutom att skydda tableten, kan vi använda dessa fodral som ett stativ.
Resultatet, som ni kan se på bilden, är något som liknar den ursprungliga Smart Cover från Apple - glöm inte den praktiska funktionen för att stänga av skärmen när fodralet kommer i kontakt med den. Automatisk sleep / wake-funktion är definitivt något som varje iPad 4 fodral borde ha!

MyTrendyPhone Sverige säljer hög kvalitets tillbehör till mobiltelefoner, tillbehör för iPod och andra MP3-spelare, tillbehör för digitala kameror och videokameror, PC och tillbehör till laptop samt Bluetooth-utrustning. Med ett produktsortiment med över 65.000 olika tillbehör har vi en stark position på den mobila marknaden.

Vi kan ta emot alla slags ordningar, från små till stora och ge dig vår personliga uppmärksanhet när du behöver det.