Tura Scandinavia AB

Tura Scandinavia välkomnar er till Fotomässan i Forum Köpenhamn

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2012 15:02 CEST

Välkommen till en späckad monter fylld med det senaste och hetaste inom foto från Sigma, Manfrotto, Gitzo, Kata, National Geographic, Hoya, SanDisk och Mitsubishi. För första gången arrangeras fotomässan i Köpenhamn och platsen är Forum. Du är välkommen att besöka oss i monter F07:08 då mässan pågår mellan 26-28 oktober. Förutom att prata med oss kan du känna och testa våra produkter och du har även möjligheten att vinna Kata väskor genom att delta i vår ”shoot out”. Klarar du att svinga upp din kamera från en slingväska inom utsatt tid? Då belönas du med en Kata väska. Starkt rekommenderat att du gör ett försök. I vår monter kan du även se Sigmas monsterobjektiv 200-500 f/2.8 DG EX APO - en pjäs på 15700 gram. Ta med din kamera och minneskort så kan du printa ut bilder i vår Mitsubishi fotoskrivare och med egna ögon se den fina kvaliteten. Förutom våra danska besökare hoppas Tura Scandinavia AB på många besökare från södra Sverige då nu mässan arrangeras inom rimligt avstånd.

Facebook: Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB är ledande nordisk distributör av tillbehör inom ljud & bild, data, foto & video, gaming, hem & fritid, mobil och gps. Vår filosofi är brett sortiment, starka varumärken och snabba leveranser. Företaget grundades i Göteborg 1976 och bedriver idag verksamhet i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Huvudkontoret ligger i Kungsbacka och logistikcentret i Nässjö, Sverige. Totalt arbetar 135 personer på Tura Scandinavia AB som omsätter strax under en miljard svenska kronor. Vår vision är att vara den bästa och mest inspirerande partnern för våra återförsäljare.