Turfs Konstgräs i Sverige AB

Konsgräsnet gör det enklare att beställa billigt konstgräs

Pressmeddelande   •   Apr 22, 2013 21:59 CEST

Uppstickaren Turfs Konstgräs i Sverige AB lanserar hemsidan www.konstgräsnet.se i samarbete med en av Nederländernas största grossister, Floornet. På Konstgräsnet.se kan man beställa Sveriges billigaste konstgräs, både som privat- och företagskund.

- Med det nya samarbetet blir det både billigare och snabbare för vem som helst att beställa konstgräs av hög kvalitet. Efter att ha jobbat med produkten i några år har jag märkt att efterfrågan ökar, både inom privat- och företagsmarknaden. Det senaste året har vi lagt konstgräs hos både villaägare och kommuner. Det är en spännande utveckling! säger Adolf Hermelin, vd.

Konstgräsnet.se ger kunderna en enkel och lättillgänglig plattform för att både hitta information och beställa konstgräs. Samarbetet med en av Hollands största grossister garanterar samtidigt det bästa konstgräset till de lägsta priserna.

Mer information om Konstgräsnet och hela sortimentet av konstgräsprodukter finns på www.konstgräsnet.se.

För mer information, kontakta: Adolf Hermelin, vd.

adolf.hermelin@turfs.se, 0760-267623

TURFS Konstgräs i Sverige AB är ett svenskt företag och arbetar med försäljning, konsultation och distribution konstgräs. Vi har flera års erfarenhet av att arbeta med konstgräs och har på den tiden knutit till oss flera av de ledande konstgräsproducenterna i Europa.

TURFS med partners levererar över 300 000 m² konstgräs för bland annat landscaping- och sportändamål varje år. Vi kan stoltsera med att vi genomfört flera uppdrag som varit
banbrytande för vad konstgräs kan användas till.

Vår vision är att konstgräs från TURFS ska vara ett självklart alternativ vid alla konstgräsprojekt i Norden. För att uppnå detta arbetar vi med att bygga långsiktiga relationer med både kunder och leverantörer.