Lumon

Tutustu Lumon parveke- ja terassilaseihin Rakenna ja Remontoi -messuilla 29.-31.1.2010

Pressmeddelande   •   Jan 08, 2010 10:23 CET

Yleisön ja näytteilleasettajien arvostamat Rakenna & Remontoi -messut järjestetään seuraavan kerran tammikuun lopulla 2010. Messujen tapahtumapaikkana on edellisvuosien tapaan Myyrmäki-halli, jossa on tarjolla runsain mitoin rakentamisen ja remontoinnin tietoa sekä tuotteita.

Lumon on messuilla mukana omalla osastollaan. Tule katsomaan ja kokemaan miltä Lumon parvekelasit sekä terassilasit tuntuvat käyttää. Osastollamme oleva ammattitaitoinen henkilökunta vastaa  mielellään kaikkiin kysymyksiinne.

Tervetuloa!

Lisätietoa messuista löydät Rakentaja.fi:n sivuilta täältä.

Lumon:

Lumon Oy on erikoistunut rakennusten parvekejulkisivutuotteiden ja lasiterassien myyntiin, valmistukseen ja asennukseen erikoisosaamisalueenaan lasi- ja alumiinirakentaminen. Lumon on merkittävä yritys Euroopan parveke- ja terassimarkkinoilla. Tytäryhtiöitä on Ruotsissa, Norjassa, Espanjassa, Saksassa ja Venäjällä.

Vuonna 2008 Lumonin liikevaihto oli yli 76 miljoonaa euroa, josta viennin osuus oli 25%. Lumon-yhtiöiden palveluksessa oli vuoden 2009 alussa on noin 700 henkilöä, joista tytäryhtiöissä ulkomailla noin 100 henkilöä.

Yrityksen liikevaihdosta puolet tulee parvekelaseista. Parvekelaseista 1/3 menee vientiin, yhteensä 25 eri maahan. Tärkeimmät vientimaat ovat Espanja, Ruotsi, Saksa, Norja, Sveitsi ja Irlanti. Kasvava tuotanto on tarkoitus säilyttää kotimaassa.

Lumon Oy

Kaitilankatu 11