Maskinlindell AB

Två nya säljare på Maskinlindell.

Pressmeddelande  •  2012-08-08 15:03 CEST

Två nya säljare på Maskinlindell.

Våra säljare är vårt ansikte utåt. Vi har därför medvetet, under en lång period, arbetat på att skapa förutsättningar för ett framtida professionellt säljarbete. Vi förstärker nu vår säljorganisation med två försäljare som skall bearbeta kunder som idag inte känner till Maskinlindells ”Pris Per Förpacknings” erbjudande. Daniel och Niklas har sin första arbetsdag måndagen den 13 augusti.

Daniel Lutzov kommer från Bohlins maskiner där han arbetat med teknisk försäljning inom transmissions produkter och limsystem. Daniel är dokumenterat duktig på att skapa nära och långvariga kundkontakter. Den utmaning han ser hos Maskinlindell är möjligheten att få jobba med att finna helhetslösningar åt kund.

Niklas Ingerstam kommer från Eson Pack (f.d. Strålfors) där har han arbetat med försäljning av etiketter, kartonger och appliceringsmaskiner. Niklas har en bra teknisk förståelse och en god erfarenhet av lösningsförsäljning. Utmaningen i det nya jobbet ser han ligga i att hitta nya utvecklingsområden hos kunder som kan hjälpa dem i vardagen och spara tid och pengar.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom