Trendmark

Två nya Sebagoboots för dam

Pressmeddelande   •   Aug 23, 2013 09:00 CEST

Saranac Short är en vattentät boot i Sebago Drysides premiumläder med brougade detaljer. Sömmarna är vattensäkrade och invändiga dragkedjan vattentät. Saranac har foder av micromocka, läderklädd mjuk stötdämpande fotbädd, lädermittsula, är förstärkt i häl och tå. Sebago Saranac TPR halkfria yttersula står för greppet. Färgen är Black, storlekarna 5-10. Ca pris 1499:-

Claremont Boot i infettad nubuk och premiumläder med brougade detaljer. Bootsen är randlädersydda och läderfodrade med mjukt texturerat foder. Energy return dämpande hälpad och mittsula i läder. Snörning med grova bomullsband, Sebago Claremont halkfria yttersula. Finns i två olika färger: Beige och Dark Grey i storlekarna 6-10. Ca pris 1499:-

Trendmark AB marknadsför och representerar noga utvalda och världsledande varumärken inom kläder och skor. Trendmark har idag drygt 30 anställda, huvudkontor och lager i Billdal söder om Göteborg, samt försäljningskontor i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.