Two i Sverige AB

Two expanderar kraftigt, söker nya medarbetare

Pressmeddelande   •   Feb 21, 2007 08:52 CET

En allt ökande marknad för webb- och internetlösningar har medfört att efterfrågan på Twos tjänster den senaste tiden har varit mycket stor. Till följd av detta söker vi nu fem nya medarbetare till kontoret i Karlstad.

Two söker art director, flashutvecklare, projektledare/säljare till webbyrån, säljare till området internetmarknadsföring samt webbutvecklare. Detta sker i en stor rekryteringsprocess som precis har tagit sin början.

På kontoret i Karlstad har antalet anställda expanderat kraftigt i takt med en starkt ökande efterfrågan på företagets produkter och tjänster. Affärsidén är enkel; att skapa lönsamhet genom införandet av webbaserade lösningar, dels genom intäktsökning dels genom att skapa kostnadseffektivitet.

Idag är efterfrågan på Twos tjänster mycket stort, samtidigt som företaget håller på att etablera sig som en nationellt stark leverantör av webbutveckling, vilket gör att satsningen på anställning av fler medarbetare känns som en naturlig del av processen.

– Vi ser att allt fler kunder börjar lägga ökad del av sin marknadsbudget på Internet och webb istället för traditionell marknadsföring, säger Allan Hallén, vd på Two och fortsätter. Detta, tillsammans med de spännande uppdrag som redan finns i huset, gör att vi nu väljer att satsa på att rekrytera nya medarbetare som tillsammans med oss vill fortsätta att utveckla Two.

För mer information kontakta försäljnings- & marknadschef Magnus Henrichson på 0702- 99 65 26 eller magnus.henrichson@two.se