Tylö

Tylö på Lönsamhet och framgång 2013

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2013 13:13 CET

I år kommer Tylö AB medverka på konferensen Lönsamhet & framgång i Stockholm. Tylö kommer presentera nyheter inom wellness och spa samt presentera de senaste bastutrenderna och hur du kan anpassa dessa till just din anläggning. På konferensen kommer Tylö AB, Exceed Performance och flera andra företag finnas representerade.

Konferensen Lönsamhet och Framgång riktar sitt fokus på inspiration, kunskap och konkreta modeller för en effektivare, bättre och inte minst lönsammare klubb!

Välkommen att prata med oss!

Tylö AB  har sedan 1950-talets början arbetat med att utveckla, tillverka och marknadsföra kvalitetsprodukter inom bastu, dusch och ångbad. Tylö har egen utvecklingsavdelning och tillverkar både detaljerna och sammanfogar helheten under eget tak i Halmstad. En Tylö-produkt är med andra ord ett säkert val när du vill njuta fullt ut av värme eller vatten, eller av en kombination av båda. Tylö exporterar idag till ett 90-tal länder runt om i världen.