Ladbrokes

Tyskland vinner fotbolls-EM

Pressmeddelande   •   Jul 08, 2013 13:04 CEST

Tyskland vinner fotbolls-EM

De har vunnit allt som går att vinna, dessutom flera gånger om. Flerfaldiga världs-och regerande Europamästarna Tyskland är storfavoriter när fotbolls-EM går av stapeln i Sverige.

Tyskland förväntas alltså försvara sitt EM-guld från 2009 och oddset ger 2.37. De som tros utmana tyskorna är Frankrike som ger 4.50 gånger pengarna och hemmanationen Sverige som ger 5.00 gånger pengarna.

2009 års silver- och bronsmedaljörer England och Norge återfinns strax efter med oddsen 11.00 och 13.00

Vinnare UEFA Women’s European Championship 2013  Tyskland 2.37 Frankrike 4.50 Sverige 5.00 England 11.00 Norge 13.00 Nederländerna 21.00 Danmark 21.00 Italien 26.00

Fullständiga odds för UEFA Women’s European Championship 2013: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/Fotboll/Europeiska-%28Damer%29/EM-DamerFotboll/Europeiska-%28Damer%29/EM-Damer-s4589

För mer information vänligen kontakta:
Daniel Bergman, +46708452627, daniel.bergman@ladbrokes.co.uk eller se ladbrokes.com

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med med närmare 3000 vadslagningsbutiker i Storbritannien, Irland, Belgien och Spanien. Ladbrokes har mer än 16000 anställda. Vi tar emot 10 miljoner vad/bet varje vecka och över 14 miljarder pund i insatser varje år. Ladbrokes.com har dryga 3 miljoner registrerade kunder. Företaget är noterat på Londonbörsen sedan 1967 och representerat i Sverige sedan 2001.