Ladbrokes

Tyskt stål ställer till det för Inter

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2011 11:34 CET

Inter – Bayern Munchen. Låter matchen bekant? Förra året spelade dessa två lag mot varandra i Champions League finalen i Madrid. I år möts dem redan i åttondelen. Alla vet att Inter vann senast, men är förutsättningarna likadana denna gången?

Under fjolårets hela säsong tog Bayern Munchen i snitt 2,06 poäng per match medan man hitintills i år har ett snitt på 1,86 poäng per match. Inter å andra sidan hade 2,16 poäng per match förra säsongen mot 1,92 än så länge i år. Med andra ord är det två lag som känns lite svagare per dags dato än för ett år sedan.

”Eftersom Inter inte alls visat upp samma spel i år som i fjol så föredrar jag tyskt stål framför italiensk finess. Vi erbjuder över 100 marknader på denna match men det odds jag faller för är att Bayern ska vinna minst en halvlek. Inter är starka på San Siro men jag är övertygad om att Bayern vinner minst en halvlek och det ger 2,00 gånger pengarna just nu på Ladbrokes” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef.

Odds just nu:

Inter - Bayern München  2,25 3,25 3,25

För mer information: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/fotboll/europeisk/inter---bayern-m%c3%bcnchen-e214813406

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com