United Computer Systems AB

UCS öppnar kontor i Täby!

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 13:58 CEST

UCS växer och det är nu dags för oss ett öppna ett kontor i Stockholmsområdet. Det är till stor del tack vare våra redan befintliga kunder i Stockholmsområdet vi har den här möjligheten att expandera och det känns både viktigt och roligt att nu kunna ge dessa kunder ännu bättre service och vara mer närvarande.  Naturligtvis hoppas vi också på att kunna ta nya marknadsandelar i Stockholmsområdet, där vi tror att vi har en plats att fylla med de helhetslösningar vi kan erbjuda framför allt små- och medelstora företag.

Kontoret ligger på Eldarvägen 1 i Täby Kyrkby, med närhet till bland annat Täby och Solnaområdet. Lena Carlsson som tidigare jobbat som Marknadsansvarig på UCS i Linköping kommer att starta upp kontoret i september månad. Inom kort kommer vi att även att anställa en it-tekniker för att vara på plats hos vår Stockholmskunder. Vi räknar med att behöva göra ännu fler rekryteringar inom försäljning och ekonomitjänster  framöver.
- Nu kan vi erbjuda fler företag  hjälp med deras frågor om bland annat it-lösningar, affärssytem  och industridatorer, vilket känns väldigt roligt och spännande. Jag ser också fram emot att öka kontakten med våra kunder i Stockholmsområdet och ge dem den uppmärksamhet de förtjänar, säger Lena Carlsson.

Vi hälsar naturligtvis våra kunder varmt välkomna att besök oss i Täby och tveka inte att höra av er om ni hr frågor eller funderingar. För mer informtion, kontakta Lena Carlsson på telefon 0708-12 32 94.

United Computer Systems, UCS, levererar helhetslösningar inom IT för såväl mindre som större företag, organisationer och den offentliga sektorn. Vi verkar inom fyra affärsområden som alla utgör den helhet som UCS står för. Vårt produktutbud sträcker sig från enklare konsumentvaror till avancerade industridatorer och vårt tjänsteutbud omfattar en stor bredd av IT-tjänster, hostinglösningar och ekonomitjänster. Vår målsättning är att vara en pålitlig och långsiktig partner som tar ansvar för helheten i kundens IT-miljö. Mer information om företaget finner du på www.ucs.se