Laattapiste Oy

Ulkoamme omalle pihamaalle

Pressmeddelande   •   Jul 03, 2009 12:53 CEST

Nauti rentouttavasti vesihieronnasta omalla pihamaallasi antiikin Roomalaisten tavoin. Ulkoamme sopii erinomaisesti omalle takapihalle, mökille tai lomahuvilalle. Laattapiste Collectionin ulkokäyttöön soveltuvat Jacuzzi- ulkoammeet ovat loistava lisä pihalle, puutarhaan tai terassille. Tutustu mallistoon Laattapiste Collectionin nettisivuilla ja hae vinkkejä kodin ja kesämökin sisustukseen.

Loikoilu ulkoammeessa viilentää mukavasti kuumana kesäpäivänä. Nauti saman aikaisesti rentouttavasta ulkoammeen vesihierontaterapiasta ja auringonpaisteesta, yksin tai ystävien parissa. Jacuzzi-ulkoamme tuo luksusta juhlaan ja arkeen. Kuvittele kesäiset puutarhajuhlat Jacuzzi-ulkoammeen kera.

Ulkoamme ei tuo pelkästään rentouttavia hetkiä vaan toimii myös kauniina sisustuselementtinä puutarhassa. Italialaisittain tyylikkäästi ja ergonomisesti muotoillut Jacuzzi-ulkoammeet tuovat tyyliä ja eleganssia pihalle kuin pihalle.

Tutustu Jacuzzi-ulkoammeisiin Laattapiste Collection -sivustolla. Ulkoammeiden lisäksi Laattapiste Collection tarjoaa kaikki kylpyhuoneeseen liittyvät tuotteet: laatat, hanat, posliinit, kalusteet ja tarvikkeet. Meiltä saat laadukkaat laattojen kiinnitysaineet ja muun rakennuskemian. Myös muita sisustusvinkkejä Laattapiste Collectionin sivuilta www.laattapiste.fi.

Laattapiste:
Laattapiste Oy on Suomen johtava keraamisten laattojen maahantuoja ja laadukkaiden kylpyhuonekalusteiden toimittaja. Yhtiö on perustettu vuonna 1979. Laattapiste Collectionin tuotteita myydään lähes jokaisessa kaupungissa kattavan jälleenmyyntiverkoston kautta. Laattapiste Collectionin projektimyynti palvelee rakennusliikkeitä ja tukkumyynti jälleenmyyjiä.

Laattapiste Oy
Mestarintie 5