Ninth Studio

Underground.se - Alternativt online magasin för rock, burlesque, metal och divor

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2010 15:44 CET

UNDERGROUND.SE

Mycket jobb, slit och en jäkla massa funderingar har stått bakom den här sidan som du precis landat på. Vad ska vi göra, hur ska vi göra och vad tusan är meningen med allt har varit några av våra frågor. Vi har inte alla svaren men vi tror, och hoppas att den här sidan som du nu stött på kommer tilltala, bejubla och tillfredsställa dina behov, ha-begär och stilla din nyfikenhet. Vi siktar givetvis högt, allt annat är lönlöst och det vi siktar efter är att kunna ge och dela med oss av intressanta nyheter, reportage, guider, foton och bilder, produkter och tävlingar inom en flora av subkulturer. Exakt vilken subkultur spelar inte så stor roll så länge den gemensamma nämnaren är att det är lite… annorlunda.

Det som du kommer hitta här är mer än bara nyheter och skvaller. Våra skribenter och redaktionsmedlemmar har alla unika vinklar på sina respektive område. Vi alla får genom detta samarbete möjligheten och inbjudan att följa med på roliga saker in i roliga människors inre – med allt från modemässor, behind the scenes, plåtningar, second hand shopping och butiksexpertis till musik och konserter. I slutändan spelar det fan ingen roll vad man “tillhör” eller exakt hur man ser ut.

Lite lästips är på sin plats och vi fyller givetvis dagligen på med nytt innehåll!

Trevlig läsning,
Underground.se