CoachFormedlingen/ SamtalsFormedlingen

Uneståhl, Kronberg, Lauritzson och Johansson

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2011 11:53 CET

Vad har Elene Uneståhl, Robert Kronberg, Ola Lauritzson och Lena Johansson gemensamt?

Alla fyra är hängivna i sitt arbete för att andra människor ska må bättre i sin vardag, men de är också medlemmar på Samtal Onlines portal.

Tillsammans med ett hundratal samtalsterapeuter, coacher och kostrådgivare från hela landet presenterar Uneståhl, Kronberg, Lauritzson och Johansson sina respektive verksamheter på www.samtalonline.se

-När Samtal Online nu firar 2 år på internet är vi naturligtvis glada att kunna presentera kända namn på portalen, men vi vill gärna lyfta fram samtliga kompetenta terapeuter och coacher. För att klienten ska känna sig trygg visar vi endast terapeuter och coacher som driver egen verksamhet och har dokumenterad utbildning, säger Bo Blixt, verksamhetsansvarig för portalen.

Samtal Online vill underlätta för den som söker en professionell samtalspartner på grund av sin livssituation eller för sin personliga utveckling.

På portalen hittar man enkelt en terapeut eller coach nära sin bostadsort och med den kompetens man söker.

Samtal Online har funnits på internet sedan februari 2009.

Samtal Online är Sveriges första och största förmedling av coacher och terapeuter från hela Sverige på internet.

På portalen www.samtalonline.se kan man enkelt hitta en coach eller terapeut nära sin bostadsort och med den kompetens man efterfrågar.