Katt4you.se

Unikt skapad laptopdekal i specialmaterial

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2011 15:56 CEST

Med tanke på det stora intresset för laptop både på företag och i hemmen har vi tagit fram en produkt som passar alla och som skyddar din dator. I ett mycket speciellt material med lite grövre struktur och härligare känsla har vi skapat helt unika och för hand tecknade laptopdekaler som tål slitage, vid datorn och vid resor. Laptopdekalerna finns i två olika motiv med våra egna katter Bamse och Simba. Bamse som tryckt sig ner i en modemboxlåda och Simba som chillar i soffan. Måtten är för 17' och kan klippas ner för att passa mindre skärmar.

Katt4you.se är webbutiken som erbjuder dig som har katt och eller älskar katter produkter med unikt tecknade motiv på våra katter, Simba och Bamse. Här hittar du kattsaker som är praktiska, kul och användbara överallt t ex i hemmet, i sommarstugan, på båten, i bilen. Till dig själv eller perfekta som presenter. Du får roliga, färgglada och annorlunda kattprylar som bara finns i begränsad upplaga.
www.katt4you.se