Enlight AB

Uppskjutet offentliggörande av bokslutskommunikén

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2007 09:32 CET

Styrelsen i Enlight International AB (publ) (”Enlight”) har beslutat att skjuta upp offentliggörandet av bokslutskommunikén avseende räkenskapsåret 2006 till onsdagen den 28 februari 2007 istället för den 22 februari 2007 som tidigare meddelats. Skälet är att bolaget behöver ytterligare en veckas tid för att färdigställa bokslutet för 2006.

För mer information, vänligen kontakta:
• Lars Ahlberg, styrelseordförande Enlight, 0703-10 72 10

Om Enlight
Enlight är ledande inom globala lösningar för säkring av kunskap. Lösningarna låter kunder säkra att deras medarbetare, partners och kunder har den kunskap de behöver för att nå sina mål. Enlight har mer än 50 multinationella bolag som kunder och arbetar med alla delar av den offentliga sektorn. Vidare levererar tusentals skolor, utbildningsinstitutioner och testcenter över 1 miljon tester online varje år med hjälp av Enlight, och lösningarna används i över 70 länder i alla världsdelar. Bolaget bildades 1993 och är listat på First North. Enlight har kontor i USA, Storbritannien, Norge och Sverige.