Bolagskanalen AB

Upptaderad lista över Sveriges Franchisebolag

Pressmeddelande   •   Jan 10, 2010 19:10 CET

Bolagskanalen har uppdaterat listan över Sveriges Franchisebolag. Listan omfattar nu mer än 230 olika franchisebolag inom olika branscher http://bolagskanalen.se/index.php/svenska-franchise-foeretag

Listan är Sveriges mest omfattande lista över franchisebolag samlat på ett och samma ställe. Den ger en bra överblick över vilka bolag och branchser som har valt franchise som koncept.

Om Bolagskanalen

Ägarna av Bolagskanalen har mångårig erfarenhet av företagande och nyetableringar och har framgångsrikt drivit och utvecklat egna franchisekoncept. Vi arbetar verksamhetsetableringar, företagsanalyser och affärsutveckling. Vi utvecklar ditt företags förmåga att bygga upp relationer och förtroende med dina partners och kunder.

Små som stora företag är välkomna till oss.
För mer information kontakta oss på: Telefon 08-410 609 40 eller info@bolagskanalen.se

Till Bolagskanalen vänder du dig om du vill bli franchisetagare, eller hitta nya franchisetagare. Alternativt om du behöver hjälp med att utveckla ditt franchisekoncept.

Här kan du söka bland olika franchiseföretag samt anmäla dig i vår databas om intresse finns av att bli franchisetagare. Om du är osäker på vad du söker kan vi hjälpa dig med att hitta ett lämpligt koncept som passar din profil och även bistå dig med granskning av franchisekonceptet utifrån dina möjligheter.