barnshoppingbloggen

Upptäck barnshoppingbloggen - seriös site om mode & shopping för barn!

Pressmeddelande   •   Jul 31, 2009 23:24 CEST

Bakom barnshoppingbloggen finns en shoppingglad kreativ mamma till två döttrar, 4 resp 1 år gamla, vars största intressen är barnkläder, inredning till barnrum, design och häftiga prylar/leksaker.
Bloggen har snabbt blivit populär hos likasinnade och har till idag haft över 40.000 unika besökare totalt!

- Jag startade bloggen när jag startade min mammaledighet med andra dottern. Kände att jag ville ha en bisyssla på de få fritidstimmar man har som mammaledig, något jag brinner för och som kanske kunde vara intressant för andra också. Fick ett otroligt gensvar från både läsare (andra föräldrar med samma intressen) samt företag som gärna ville vara med och synas på bloggen.

Bloggen riktar sig till föräldrar som letar efter shoppingtips, allt ifrån kläder och mode till inredning och leksaker. Föräldrar som vill vara först med det nya på marknaden. Här kan man som bloggläsare även tävla om fina priser varje vecka, läsa produktrecensioner och få tips om unika saker till sina små barn!

Länk till bloggen: http://barnshoppingbloggen.blogg.se

Kontaktuppgifter: