Upstream AB

Upstream växer med tre nya medarbetare!

Pressmeddelande   •   Apr 02, 2013 10:03 CEST

För att möta den ökade efterfrågan har Upstream nu förstärkt sin personalstyrka med tre nya medarbetare.

Carsten Fuhr kommer senast från Expand International och är Upstreams nya säljare mot den danska regionen. Johanna Bounab och Ida Strid är Upstreams nya medarbetare på Inside Sales och de har båda en gedigen säljerfarenhet. Johanna har under en lång period arbetat för elektronikbolaget Arrow Components och Ida har bland annat arbetat för UMG och L’Oréal. Alla tre är placerade på huvudkontoret i Solna.

Försäljningschef Joakim Laiho säger följande om nyrekryteringarna: ”2013 är it-automatiseringens år här på Upstream och de produkter som vi distribuerar ökar alltmer i efterfrågan på marknaden. Vi har nu stärkt upp vårt säljteam för att täcka behovet och är väldigt stolta över våra nyrekryteringar! Johanna, Carsten och Ida kommer att fokusera på hela Norden som marknad och vi kommer kunna satsa på att bli ännu bättre på att nå ut till nya och befintliga kunder.”

Upstream hjälper företag att bli mer effektiva och lönsamma. Erbjudandet består av mjukvarulösningar, affärskoncept, affärskonsultation och utbildningar som utmanar status quo. Företaget grundades 1998, är privatägt och har sitt säte i Stockholm.