Kids Agency

Urgulliga dockan Yoko från Madame Mo

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2011 12:23 CET

Dockan Yoko Hanabi - från Madame Mo

Underbart söt japansk docka från franska Madame Mo. En kul och charmig leksak som samtidigt är en väldigt vacker inredningsdetalj i barnrummet. Ca.34 cm.

Kontakta gärna Kids Agency om ni vill låna eller veta mer om Madame Mo

www.madamemo.com

Kids Agency är den självklara svenska agenturen. Kids Agency drivs av Iris Alexandrov och Malin Lidén. Vi samarbetar med såväl stora som mindre återförsäljare i Sverige, där vår främsta uppgift är att hitta rätt kund för våra varumärken. Ett samarbete med Kids Agency innebär ett nära samarbete med en branscherfaren, kunnig och innovativ agentur, där hög service, lyhördhet, prisvärda och kvalitativa produkter är en självklarhet.

De företag Kids Agency arbetar med, håller en professionell standard, där det goda samarbetet är nyckeln. Viktigt för oss är också att hela tiden vara uppdaterade och medvetna om utvecklingen och svängningarna i modebranchen. Vi arbetar ständigt med press, genom modemagasin, visningar och använder även egna fotografer, modeller och stylister för att ständigt kunna erbjuda den enklaste och effektivaste vägen till dig som slutkund eller som återförsäljare.

Vi representera: Madame Mo, Olive&Moss, Smallstuff, Beauty&the bib och Ruuthie

Välkommen till Kids Agency