Krogarna.se

​Utbilda din personal online, gratis!

Pressmeddelande   •   Mar 26, 2020 16:01 CET

Vi på krogarna.se har utbildat flera tusen personer online inom hotell- och restaurangbranschen. Som ombud hjälper vi årligen över hundra krögare att ansöka om serveringstillstånd. Coronaviruset har orsakat en ekonomisk kris, inte minst för hela besöksnäringen, men också för andra branscher. Vi på krogarna.se har funderat på vad vi kan göra för att hjälpa samhället att komma igång igen, eller iallafall vara beredda när allt sätter igång på nytt. Vi har kommit fram till att vi ska erbjuda vår utbildningsplattform (LMS) gratis för de bolag som vill utbilda sin personal och/eller kunder online. Kunskap är ingen börda!

Som företagare kan du använda dig av utbildningsmaterial i form av filmer, PDF-filer och skapa frågor med flervalsalternativ, du väljer själv hur upplägget för din utbildning ska vara. Du som företagare, oavsett bransch, kan nu erbjuda dina anställda och/eller kunder utbildning i till exempel er personalpolicy, produkt eller något annat som är viktigt för er, låt fantasin flöda!

Gratiserbjudandet kommer att gälla fram till och med sista september 2020.

Vår utbildningsplattform är framtagen av oss och helt anpassad för den digitala miljön oavsett om du använder dig av en mobiltelefon, surfplatta eller stationär dator.

Hur du ska gå tillväga:

• Mejla kundtjanst@krogarna.se. Skriv ditt företagsnamn, organisationsnummer och kontaktuppgifter så återkopplar vi inom kort.
  • Du mejlar oss ert studiematerial i form av filmer, PDF-filer och/eller frågor med svarsalternativ så laddar vi upp utbildningen i systemet.
  • Du kommer sedan att bli tilldelad ett företagskonto där du själv kommer att kunna följa statistik för att se hur det går för dina kursdeltagare.

Detta är helt kostnadsfritt fram till och med sista september 2020. I god tid innan utgången kommer du att få uppgifter om priser för att fortsätta tjänsten om så önskas, om du inte vill förlänga avslutas abonnemanget automatiskt.

Vill du ha exempel på hur en utbildning kan se ut?

Registrera dig i vår plattform på följande länk https://prov.krogarna.se/register välj där en utbildning som är gratis, till exempel grundutbildningen som är skapad av KRAV.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Krogarna.se grundades 2012 och tillhandahåller interaktiva utbildningar för hotell- och restaurangbranschen och för privatpersoner som är intresserade av mat och dryck. Krogarna.se hjälper även ett hundratal krögare varje år, som ombud, att söka serveringstillstånd.

www.krogarna.se