ringen factor direct

utförsökringskassan

Pressmeddelande   •   Mar 25, 2012 20:17 CEST

hur i helvete fungerar denna regering med fredrik blåtand som statsmininster och ett stolpskott som ulf kristersson som socialförsäkringsminister? att behandla sjuka människor på detta vis är inte på ngt vis försvarbart för vare sig fredrik blåtand eller hans kennel Kd, F och C. det hela är ju sjukt! kan ingen i den s.k. alliansen ens stava till fördelningspolitik? i stället SPARAR man i år 3,3 mailjarder kronor på de som är sjuka och de som lever i utanförskap. och nästa år räknar man med att spara drygt 9 miljarder! vart i helvete är sverige på väg? inte ens göran greider verkar ju bry sig! vad håller ni alla skribentnissar på med? skriv i era tidningar om hur illa det är i sverige, skriv om hur migrationsmyndigheten behandlar människot som är över 90 år och som man vill utvisa, skriv om romska barn som inte har en chans att leva ett normalt liv i "rika" sverige! gör ngt för helvete! eller är ni så jävla trötta på ert jobb så ni bara väntar på lönen? se nu till att visa engagemang! det är det ni är till för! att skriva om en förskola som har för många barn är ingen nyhet! det är en verklighet! fatta pennan och se till att det händer ngt!. ett tips är att följa upp den höga chef på FK som tog flyget plus flygtaxi för att besöka tandläkare! börja gräv nu era murvlar! det måste hända något innan hela sverige har såls ut till privata företag som carema m. fl. jag tycker att ni journalister gör ett otroligt dåligt jobb!

www.respektera.nu, en förening mot mobbning och annan form av kränkning, 0708-806 176