Supportersplace.com

Utmärkt sajt för gåvor och presenter

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2010 15:50 CET

Vill du överraska din man och skaffa en garanterat uppskattad present? Du vet väl vilket fotbollslag, ishockeylag eller formel 1-förare som är din mans favorit?

Supportersplace.com är en sajt där du hittar alla de bästa, officiellt licensierade fanprodukterna från sportvärlden. Grenarna är fotboll, ishockey, rally, formel 1 och så finns även Microstars-produkter.

Det är lätt att göra beställningar och betala, det finns alltid erbjudanden och pris/kvalité förhållandet är alltid rätt.

Överraska alltså din man positivt och skaffa en äkta supporterprodukt från Supportersplace.com. Ett utmärkt ställe, en välfungerande sajt och kundtjänsten finns alltid om du stöter på problem eller har tilläggsfrågor.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 3 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, ishockey, formel 1, rally och Microstars.

Mer information hittar du på www.supportersplace.com.