J. Rinta-Jouppi Oy

Uusi Opel Astra huipputurvallinen

Pressmeddelande   •   Dec 01, 2009 14:34 CET

Tammikuussa myyntiin tuleva Opel Astra on saanut huippupisteet ja viisi tähteä turvallisuudesta Euro NCAP -kolaritestistä. Erityisesti aktiiviset pääntuet saivat kiitosta ja ne määriteltiinkin markkinoiden parhaiksi.

Aktiiviset pääntuet suojaavat niskavammoilta ja näistä uusi Opel Astra sai testihistorian parhaat pisteet. Se sai huipputulokset myös aikuis- ja lapsiturvasta, jalankulkijaturvasta ja turvavarusteistaan. Autoliikkeet tarjoavat uutta Opel Astraa tammikuun puolivälistä lähtien.

Opelin uusi nousu alkoi Insigniasta viime vuonna ja se valittiinkin Vuoden Autoksi Euroopassa. Uusi Astra esiteltiin ensimmäisen kerran syyskuussa Frankfurtin autonäyttelyssä. Malli on saanut kiitosta turvallisuuden lisäksi myös muotoilustaan, tiloistaan ja ajettavuudestaan.

Uusien mallien lisäksi J. Rinta-Jouppi tarjoaa myös vaihtoautot ja matkailuautot. J. Rinta-Joupilla on autoliike seuraavilla paikkakunnilla: Seinäjoki, Kuopio, Helsinki, Tampere, Lahti, Lappeenranta ja Tuusula.

J. Rinta-Jouppi Oy

Jarmo Rinta-Jouppi perusti J. Rinta-Jouppi Oy:n vuonna 1987 isänsä ja isoisänsä jalanjäljissä. Autokauppaa Rinta-Jouppien perheyritys on tehnyt jo vuodesta 1952. J. Rinta-Joupilla on seitsemän toimipistettä eri puolilla Suomea, ja yrityksen edustuksessa ovat Opel, Chevrolet, Ford, Saab ja Porsche sekä Adria-matkailuautot. Myös vaihtoautot löytävät J. Rinta-Joupilta uudet omistajansa – vuosittain J. Rinta-Jouppi myy noin 10 000 vaihtoautoa.

Lisätietoja:
www.rintajouppi.fi