Let Us AB

Föreläsning om ledarskap - Våga, en kväll om vägen till framgång

Pressmeddelande   •   Mar 29, 2012 15:24 CEST

Boka in kvällen den 12 april redan nu. Conciergebyrån Let Us bjuder in till två timmar fyllda av inspiration, idéer och glädje. Våga och nå framgång!

Ett företag som vågar tänka annorlunda, leda och fatta beslut har alla chanser I världen att lyckas. När conciergebyrån Let Us bjuder in till inspirationskväll är temat noga valt. Linnéa Åsbrink, VD, berättar:

– Vår ambition är att ingjuta mod hos företagsledare och skapa inspiration hos dem och personalstyrkan. Ett framgångsrikt företag är bra på tre saker: ledarskap, sälj och relationer. Och här gäller det att man vågar ta risker!

Under kvällen den 12 april berättar Johannes Hansen och Navid Modiri om att väga tänka annorlunda och våga leda. Therese Collins och Veronica Köllås levererar ett smakprov på styrka och Annica Tisell talar om att våga utvidga stadskärnan. Att Let Us förlagt kvällen till Lindholmen är ingen slump, det är Göteborgs mest expansiva område.

– Det är en spännande plats som vi vill att fler ska upptäcka. Våga utforska! Säger Linnéa Åsbrink.

Let Us seminariekväll arrangeras torsdag 12 april i varvsfastigheten 141.an på Lindholmen.

Let Us är en conciergebyrå. Våra tjänster skapar attraktiva arbetsplatser och en god företagskultur.
Vi har talangen, erfarenheten och kreativiteten att konsultera & projektleda allt från det lilla till det stora.
Våra conciergetjänster sätter guldkant på er vardag, frigör tid och skapar fokus.

Samarbeta med Let Us och skapa ”WOW-effekt”!