DNA-ART

Våga visa kärlek

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2010 07:30 CET

I år ska det vara en personlig, hållbara och minnesvärda julklapp.

POST-ART gör unika porträtt som både är hållbara och trendriktiga i sin blandning av nytt och gammalt. Ett porträttkoncept om mixar de klassiska mästarnas stilporträtt med dagens ansikten i ett tidlöst uttryck. En framtida antikvitet som kommer att hålla och kunna gå i arv från generation till generation. En långsiktig inrednings detalj som väcker intresse och ger upphov till samtal och som också passar perfekt in i Ernst Kirchsteigers citat "Ju mer man visar av sig själv desto intressantare blir det..." Ett roligt sätt att blanda nytt med gammalt som är den klara inredningstrenden just nu.

Så vad mer kan man önska av en julklapp till den älskand, vänner och föräldrar. Ett porträtt på barnbarnen till mor och far föräldrarna är till exempel en gåva som alltid uppskattas och som i det här konceptet ger så mycket mer än vad ett vanligt foto kan ge.

Porträtten levereras enkelt i rulle färdig att ramas in eller att läggas under granen som de är. Vill man låta mottagaren själv vara med och bestämma går det också utmärkt att ge bort ett elegant presentkort.

Som kund får du vara med under hela den konstnärliga processen. När de arbetet är klart och godkänt så printas verken med ljusbeständig färg på tålig konstnärsduk eller fint akvarell papper av hög kvalité.

En garanterat personlig julklapp som mottagaren inte kommer att glömma.

För mer information välkommen till ateljén på Norra Kyrkogatan 20E i Visby eller in i ateljén på nätet: www.post-art.se

Zigge Holmgren
Norra Kyrkogatan 20E
62155 Visby
Tel: 0498 - 212320
mob: 0709 529 951
Mejl: info@post-art.se
POST-ART Pressbilder

Post-Art är ett litet konstnärsdrivet företag som har inriktat sig på porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också Bodyprint Art. och DNA-art. Konstnären bakom porträtten heter Zigge Holmgren.