Decuria

Vår kollega Simon går mot nya utmaningar!

Pressmeddelande   •   Jun 14, 2013 13:16 CEST

Turf - outdoor addiction

Simon kommer att satsa fullt ut på att driva sitt egna bolag. Appen som Simon utvecklat som redan idag har många användare heter Turf och är verkligen att rekommendera. Turf går ut på att du med hjälp av GPS tar zoner som är utplacerade i Sverige. Varje tagen zon blir din och ger dig poäng kontinuerligt tills någon annan tar den ifrån dig. Självklart ville vi på Decuria testa appen vilket resulterade i att vi alla i lag sprang runt i Gamla stan igår, många skratt. Idag finns Turf för android men vi väntar med spänning på att den ska dyka upp på appstore. Simon är en fantastisk kollega och duktig konsult som kommer vara saknad här på Decuria.

Vi ser fram emot att följa dig men framförallt önskar vi alla dig Simon ett stort lycka till!

Decuria är ett IT-konsultföretag med mångårig erfarenhet inom projektledning, krav- och verksamhetsanalys, systemutveckling, interaktionsdesign och apputveckling. Våra kunder hittar du både i privat och offentlig sektor, med välkända varumärken och starka verksamheter, det är vi otroligt stolta över!