Rebuz Kidz

Vårens kollektion från Lipfish nu hos Rebuz Kidz

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2010 15:14 CET

I veckan hade vi avspark för vårens kollektion från Lipfish i Rebuz Kidz barnbutik. Som vanligt blev mottagandet mycket positivt från våra kunder. Lipfish har snabbt blivit ett av Rebuz Kidz största barnklädesmärken och Rebuz Kidz har i dag flera hundra nöjda kunder.

Lipfish startades i liten skala 2004 av Jenny Boije och har sedan dess ökat varje år. Trots att det har växt så har inte plaggen förlorat sin charm utan de känns fortfarande lika unika. Lipfish kännetecken är velour applikationer på bomullsplagg, med olika lekfulla detaljer.

I vårens kollektion så möter vi den sluga räven, den lite tuffare hajen, den glada lilla kaninen, den lekfulla bläckfisken och den ståndaktige pelikanen. Rebuz Kidz har idag Sveriges störta utbud av Lipfish barnkläder på nätet med både både nyheter och stora delar av bassortimentet.

"- Jag är så glad att jag hittade Lipfish! De är charmiga och passar till det mesta. Det är många saker som jag uppskattar med dem. Enkel och intelligent design, lekfullheten, kvaliteten, färgbeständigheten m.m." säger Camilla Renz på Rebuz Kidz. "Dessutom så passar de till både killar och tjejer, det känns helt rätt i tiden."

Om Rebuz Kidz

Rebuz Kidz säljer barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum på nätet. Vårt engagemang för barn visar sig genom ett kreativt sortiment av flexibla och funktionella produkter med en genomtänkt design. Och också genom att vi arbetar för att barn i andra delar av världen ska få möjlighet att vara barn med ett rättvist och roligt liv. Det tycker vi är att vara barnslig på riktigt.