Nordiska Listan AB

Välj ditt vandrarhem via VandrarhemListan.se

Pressmeddelande   •   Nov 21, 2011 12:08 CET

På sajten VandrarhemListan.se hittar du som söker vandrarhem Sveriges bredaste branschspecifika företagsregister inriktat på vandrarhem och B&B. Om du ska ut på resa eller kanske är försatt i en situation där du temporärt behöver bo på annan plats än hemmet hjälper sajten dig att hitta ett bra boende. Genom att gå in på sajten och söka på ort eller område du söker vandrarhem i hittar du fram till de vandrarhem vilka finns på orten. Varje vandrarhem har möjlighet att skapa en företagspresentation där de beskriver sin verksamhet och låter besökarna på sajten få en känsla för vad just de erbjuder. Besökare på sajten har även möjligheten att lämna en offertförfrågan där de kommer i kontakt med de vandrarhem och B&B på orten med förslag om pris, tillgänglighet och den information som efterfrågas.

VandrarhemListan.se är en initiativ från Nordiska Listan AB vilka sedan 2006 driver webb-baserad tjänsteförmedling och företagsregister. Idag driver företaget webbsidor inom 25 olika branscher och är med ett lyckat koncept sverigeledande inom branscher som catering , städ och flytt .

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.