Ackebrink

Välkommen 10 juni - Framtidens ledarskap & att arbeta kund- och användarnära

Pressmeddelande   •   Maj 06, 2014 11:08 CEST

Välkommen till en förmiddag den 10 juni med Git Guldare och Johan Andersson! Git Guldare föreläser om ledarprinciper som blir allt viktigare i framtidens tjänsteföretag/tjänstefokuserade verksamheter utifrån förändringsbehov och nya krav. Johan Andersson låter oss titta närmare på hur man ger kunden en röst och skapar insikter om kundens verkliga användning av företagets produkter.

Plats: Stockholm

Läs mer om anmäl dig redan idag!

Ackebrink är ett kunskapsföretag och består av flera affärsområden. Inom yrkeshögskoleutbildning hjälper vi yrkeshögskolor att få yrkeskompetenta och branscherfarna utbildare till sina kurser och utbildningar. För företag erbjuder vi utbildning inom flera olika områden och de vanligaste är marknadsföring, försäljning, ledarskap och teknik. Inom vårt dotterbolag Ackebrink Konsult AB arbetar vi med digitalproduktion och konsultuthyrning där vi är teknik- och utvecklingsleverantör mot kreativa byråer och organisationer.