Misslopez

Välkommen att delta i ett nytt koncept inom sociala media på SO Stockholm den 9 maj kl 3 till 6

Pressmeddelande   •   Apr 18, 2012 23:30 CEST

Välkommen att delta i ett nytt koncept där bloggare, press och stylister möter varandra och företag och dess produkter på återkommande events på SO Stockholm i Kungsträdgården.
Vi söker pressfolk som vill delta på eventet som får testa nya produkter med sampling. Vi söker också bloggare och personer mycket aktiva inom sociala media som delar med sig av upplevelser på internet via blogg, tv och eller traditionell media men som även tar en aktiv del på lanseringsfester, etc...Stylistens roll är idag alltmer betydelsefull där hon hjälper konsumenten att välja  och vi har som syfte att höja hennes status med detta koncept.

Softliving & Stylists är framtaget av Maria Forssen på SO Stockholm i samarbete med  företaget Miss Lopez som driver bloggen Miss Lopez.

Välkommen som media att nå en attraktiv målgrupp. Företag som delta får vissa sina produkter  tillsammans med övriga deltagande varumärken, produkter samt styling av egen del av lokaler. Företagets logga finns med inbjudan som når cirka 1000 personer i målgruppen samt omnämns på eventets Facebooksida, Twitter mm utöver deltagarnas bloggar, mm. En egen fotograf dokumenterar eventen och bilder levererats till deltagande företag liksom publicerad länkar.
Företag får då exponering på sociala media som ett nytt sätt inom annonsering.

Sofliving i samarbete med Miss Lopez, där företag & bloggers och media träffar varandra.

feelgood womanhood

MissLópez: Lifestyle