Nyheter24

Välkomna till presskonferens för Kenza & Tyra Show!

Pressmeddelande   •   Sep 15, 2010 15:55 CEST

Torsdag den 30 september är det äntligen dags för premiären av Kenza & Tyra Show.
Kenza & Tyra Show kommer att sändas på Nyheter24.se varje torsdag klockan 20.00 och temat för årets show är drömmar.
Kenza Zouiten och Tyra Sjöstedt kommer under 12 fullspäckade avsnitt att uppfylla både sina egna drömmar, tittarnas drömmar och läsarnas drömmar.
Det blir allt från fallskärmshoppning via tuff triathlonträning till att spela in en låt tillsammans med Darin.

Den första säsongen med Tyra Sjöstedt och Isabella ”Blondinbella” Löwengrip som programledare för Bella & Tyra Show blev nominerad till både tevepriset Kristallen och även till Veckorevyns Blog Awards.
Med Kenza & Tyra Show siktar vi självklart på att överträffa vår tidigare succé som lockade över 250 000 tittare per avsnitt.

Nu på måndag kan du mingla, dricka bubbel och självklart passa på att intervjua både Kenza och Tyra som kommer att finnas på plats för att prata med alla som är intresserade. Det finns givetvis möjlighet till fotografering och video.

Datum: Måndag den 20 september 2010
Tid: Klockan 12.00 - 14.00
Plats: Nyheter24, Stureplan 4 A (ingång mittemot Sturehof), 1 trappa

Vänligen osa till quetzala@nyheter24.se innan fredag den 17 september 2010 klockan 18.00.

Väl mött!

Quetzala Blanco

–––––––––––––
Quetzala Blanco
Nöjeschef
Nyheter24
Stureplan 4A

Nyheter24 är en oberoende nationell nyhetsförmedlare på Internet. Vår ambition är att leverera snabba, effektiva och ständigt aktuella nyheter på ett lättillgängligt, lättöverskådligt och lätthittat sätt. Vi tar nyheter på blodigt allvar men ofta med glimten i ögat. Vi jobbar dygnet runt för att erbjuda våra läsare den bästa nyhetspaketering vid varje besök hos oss.

Nyheter24 AB är ett helägt dotterbolag till 24 Media Network AB.