Spindeln i Nätet Entertainment

Världspremiär! Exklusiv förfest för filmen The Girl with the Dragon Tattoo! Endast för våra medlemmar!

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2011 16:24 CET

Imorgon, lördagen den 3 december är vi på Nöjesupplysningen glada att tillsammans med våra partners kunna bjuda in våra medlemmar till förfesten av The Girl with the Dragon Tattoo!

Den långa väntan är snart över när världspremiären är här  för David Finchers (Seven, Fight Club) filmversion av Stieg Larssons moderna klassiker Män som hatar kvinnor. För den rätta röda-mattan-känslan ska man såklart också infinna sig på förfesten med stort F som denna kvällen upplevs i Ambassadeurs heta lokaler på kungsgatan 18! Premiärfesten är en av 5 fester världen över för att fira premiären av The Girl with the Dragon Tattoo, och 4 imponerande akter kommer bjuda på DJ- och Live-framträdanden i toppklass: Mike Snow (live), Alex Metric, Chase and Status och Noisa!

Premiärfesten pågår mellan kl 19.00 och 24.00 varpå festandet fortsätter i Ambassadeurs sedevanliga regi. Åldersgräns: 20 år. Överraskningar på plats!

Anmäl dig och alla dina vänner med för- och efternamn i ett mejl till info@118110.se. Du kan även ringa och anmäla dig hos oss på 118 ettettnoll. Är du inte redan medlem så anmäler du dig enkelt på 118110.se.  Intresset för evenemanget är stort och platserna är begränsade, så mejla eller ring nu! Först till kvarn!

Nöjesupplysningen 118 ettettnoll önskar dig många festliga kvällar!