Fitnessgalan AB

Världsstjärnan Greg Plitt Till Fitnessgalan!

Pressmeddelande   •   Feb 13, 2014 07:00 CET

Greg Plitt är en av fitnessvärldens välkända ansikten utåt. Som modell, skådespelare, och tränare – i världsklass – inspirerar han människor från världens alla hörn. Nu kommer han till Sverige, och Fitnessgalan i Globen i Stockholm, för att träffa sina svenska fans.

Den omåttligt populära Greg Plitt kommer till Sverige. Han har varit omslagsmodell för framstående fitnesstidningar som Iron Man Magazine, FitnessRr For Men, Men’s Fitness, Muscle and Fitness, Men’s Health, Instinct Magazine, AX och Men’s Exercise. Men även företag som Calvin Klein, Under Armour och Old Navy Jeans är några av Greg Plitts uppdragsgivare.

Det är nu nämligen klart att den meriterade fitnessmodellen kommer till Sverige, och svenska fans är i lågor. På Fitnessgalan, som hålls i Globen i Stockholm 9-11 maj, kommer Greg Plitt föreläsa och träffa sina svenska fans. Greg Plitts inspirerande karaktär, och det växande intresset för träning och hälsa i Sverige, gör honom till ett självklart val som föreläsare på det svenska fitnesseventet. Inte bara blivande fitnessmodeller, och blivande stjärnor inom fitness, ser fram mot händelsen.

”Greg Plitt är en sann inspiratör”, berättar Binais Begovic som är chefredaktör på svenska Iron Man Magazine. ”Greg är en skicklig modell, som är kul att arbeta med, men också en karismatisk ledare som inspirerar människor till förändring. För den svenska Iron Man-redaktionen är Greg Plitt ett självklart inslag, och ett fantastiskt bidrag till eventet. Vi ser fram mot att träffa och intervjua Greg Plitt på Fitnessgalan.”

Fitnessgalan är Sveriges mest prestigefulla event inom träning, kost och hälsa. Eventet arrangeras i Globen i Stockholm 9-11 maj och huserar föreläsningar, tävlingar och mässa med branschledande företag som utställare. Det storslagna eventet är händelsernas centrum inom fitnessvärlden och presenterar senaste trenderna, träningsformerna och nyheterna inom fitness. Mer Fitnessgalan på den officiella hemsidan. Klicka för att boka biljetter till eventet.

Europas mest prestigefulla fitness och hälsoevent! 9-11 maj 2014 Globen – Stockholm

Fitnessgalan har samlat de branschledande företagen inom fitness och hälsa. Under tre dagar får du de allra senaste trenderna och produkterna på en och samma mässa. Dagarna är fyllda med tävlingar, event samt inspiration från kända föreläsare inom träning, hälsa, kost, och skönhet.