Nordiska Listan AB

VärmepumpsListan.se har bästa leverantören för ditt energibehov

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 10:50 CET

Nu i November börjar vi alla få känna på vinterkylan återigen. De föregående åren har varit kalla och elräkningarna har skjutit i taket som aldrig förr. För dig som vill få upp värmen i huset igen, till ett bättre pris än de föregående vintrarna, har företaget Nordiska Listan AB utvecklat en webb-baserad tjänst vilken hjälper dig att hitta fram till den bästa energilösningen just för ditt behov. Det enda du behöver göra är att besökare sajten VärmepumpsListan.se , fylla i ett kort formulär om vad du behöver hjälp med, och sedan invänta svar, förslag och offerter från flera olika ivriga företag villiga att hjälpa dig ut ur den kalla och ekonomiska kris vintern kan vara. Att byta värmesystem i sitt boende är en långsiktig investering och VärmepumpsListan.se ser till att du hittar fram till det företag vilket är bäst lämpat att ta sig an just ditt uppdrag.

VärmepumpsListan.se lanserades under våren 2010 och har sedan dess vuxit sig till en av Sveriges absolut största tjänsteförmedlare när det kommer till energilösningar, bergvärme och värmepumpar. Genom att fylla i ett kort formulär på sajten kommer besökaren snabbt i kontakt med flera olika leverantörer i sitt närområde vilka lämnar information och kostnadsförslag på den önskade tjänsten. VärmepumpsListan.se gör det tryggare för dig som vill byta energilösning att veta att du har gjort en bra investering. Du får överblick av utbudet, kan jämföra prisförlag från flera olika leverantörer och kan genom att du får kontakt med  företagen bäst lämpade för just ditt projekt ett säkert underlag för din kommande investering.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.