Nordiska Listan AB

VärmepumpsListan.se hjälper dig hitta rätt leverantör

Pressmeddelande   •   Jun 09, 2011 13:54 CEST

Med vår tjänst kan du enkelt hitta rätt i energidjungeln. Under VärmepumpsListan.se har vi samlat de allra flesta företag i Sverige som erbjuder bergvärme och värmepumpar och via vår sökmotor kan du hitta fram till de som erbjuder dessa tjänster just på din ort. Du får även möjligheten att lämna en offertförfrågan där du kan precisera vad just du söker för att sedan själv bli kontaktad, antingen via mail eller telefon, av de företag som erbjuder tjänsten i närheten av dig. Detta underlättar, sparar tid och ger dig ett bra underlag för din investering.

VärmepumpsListan.se sattes i bruk under våren 2010 och har sedan start hjälpt tusentals nöjda besökare att hitta fram till en leverantör. Vi har nu samarbeten över i stort sett hela Sverige och sajten växer ständigt. Med allt kallare vintrar och stigande priser är det allt viktigare för dig som husägare att välja rätt energilösning. VärmepumpListan.se hjälper dig med just detta.

Under 2007 startade StädListan.se, FlyttListan,se och MäklarListan.se med ett koncept och idé om att göra båda sidor av en affär enklare. Under Listan.se har vi nu etablerat ett av Sveriges bredaste företagsregister och agerar i fler än 25 branscher. Listankonceptet funkar och fortsätter hela tiden att expandera, förbättras och växa.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 70 - 200 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 3 000 000 besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.