Advant Produktionsbyrå AB

Värmländska Linda Jonsson näst bäst i Sverige på att nätverka

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2011 13:14 CET

I torsdags kväll gick finalen för Årets Affärsnätverkare 2011 av stapeln på Polstjärnan i Stockholm, där Linda Jonsson, som äger och driver Advant Produktionsbyrå i Karlstad, fanns med som en av finalisterna.

Linda föll på målsnöret och blev slagen av Pär Johansson från Glada Hudikteatern som vann utmärkelsen i år. Ändå ger detta Linda en hedrande andra plats tillsammans med de andra finalisterna – Petter Askergren, Daniel Nyhlén, Maud Olofsson, Fredrik Andersson, Anine Bing, Jonas Hulthén, Anders Carlberg och Thed Björk.

– Jag är ändå jättestolt över det jag åstadkommit! Det var riktigt häftigt att stå på scenen med bland annat Maud Olofsson och Pär Johansson vid min sida, säger Linda.

Juryn bestod av bland annat Bicky Chakraborty, Mia Törnblom och BNI:s VD i Norden Gunnar Selheden och deras motivering för Lindas finalplats löd:

"Denna kvinna är otroligt driven som person och brinner verkligen för att sälja och skapa nya kontakter genom att nätverka. Hon är aktiv i flera nätverk och har genom sina kontakter byggt upp sin verksamhet genom att vara lyhörd och även bry sig om hur andra lyckas med att nätverka och göra affärer. Genom stort engagemang och positiv anda är Linda Jonsson en person vi kommer att få se och höra mycket av i framtiden".

Tävlingen Årets Affärsnätverkare startades 2008 för att sprida ljus över nätverkandet som en viktig del i företagens försäljning och marknadsföring. Initiativtagare till tävlingen är BNI (Business Network International) som är världens största affärsnätverksorganisation.

---------------------

För mer information kontakta:

Linda Jonsson - Advant Produktionsbyrå AB
Våxnäsgatan 10
653 40 Karlstad

linda@advant.se

www.advant.se

Advant är en byrå med fokus på er, våra kunder. Du ska vända dig till oss när du vill ha en nära samarbetspartner som arbetar snabbt, effektivt och med hög kvalitet inom reklam och webb.