Huminisc IT-Partner AB

Värnamo Kommun väljer Office 365 för skolan.

Pressmeddelande   •   Sep 19, 2014 12:46 CEST

Värnamo Kommun väljer Office IT-Partner i Värnamo för att rulla ut Office 365 till samtliga elever och lärare i kommunen.

Elever och lärare får i och med detta ta del av en gemensam modern plattform för mailhantering och produktivitetsverktyg. Licenshantering och utrullning centraliseras och skapar på så vis bättre kontroll och mindre hantering.

Office IT-Partner i Värnamo är Kommentusleverantör och är därmed en given samarbetspartner för traktens kommuner.

Vår ambition är att vara en helhetsleverantör av IT-relaterade produkter och tjänster för små och medelstora företag. Office IT-Partner i Värnamo kombinerar det lilla företagets flexibilitet och närhet till kund med det stora företagets resurser. Din verksamhet är vårt absoluta fokus och i en nära och långsiktig relation hjälper vi dig att bygga rätt IT-stöd för tillväxt och lönsamhet. Byt partner idag - det kan bli din bästa investering.