Nymobil.se

Värsta ljudet från Beats by Dr. Dre

Pressmeddelande   •   Maj 17, 2012 22:23 CEST

Beats by Dr. Dre är företaget som kan ljud. Vare sig det gäller stora eller små ljudanläggningar, garanteras högsta kvalitet. Docka iPoden till Monster Beats och rocka loss ordentligt. Monster Beats finns till försäljning hos nymobil.se.

Beats by Dr. Dre. levererar förstklassigt ljud. De skapar produkter som får människor att uppleva, inte bara lyssna. Det som gör Beats by Dr. Dre:s produkter unika är den höga kvaliteten. Det gäller både de hörlursystem och de högtalarsystem som finns i produktsortimentet. Alla produkter klarar den så svåra basen, något som allt för ofta annars får ge vika i de mindre systemen. Även detaljerna och dynamiken i musiken kommer till sin rätt via lurar från Dr. Dre.

Den som vill lyssna på egen hand väljer givetvis ett par monsterlurar för sin egen del. Här finns både in-ears och over-ears att välja mellan, alla med högsta kvalitet. Oavsett vilket du föredrar, garanteras värstingljud i lurarna. Dessutom är lurarna designade för bästa användarvänlighet och med snygg design. Välj mellan trådlöst eller slimmad design. För dig med extra höga krav finns professionella modeller med extra hög kvalitet och känsla.

Monsterlurarna från Dr. Dre kan du beställa på nymobil.se för direkt leverans. Välkomna in i butiken!