Mfin AB

Varför ska det vara så svårt att få betalt?

Pressmeddelande   •   Mar 06, 2012 16:41 CET

Mfin har utvecklat en inkassotjänst som vänder sig till företag som endast har behov av enstaka inkassoärenden per år. Tjänsten heter MfinSBBI och fungerar som en inkassomall där du registrerar din faktura direkt på websidan. SBBI utformar därefter ett krav som följer god inkassosed, varpå det skrivs ut, frankeras och skickas till din kund.

Tjänsten kräver inget medlemskap och inga årsavgifter. Då du dessutom får hela ditt fakturerade belopp, eventuell dröjsmålsränta och inkassokostnad på 160 kr kan MfinSBBI garantera dig minst 110 kr tillbaka när din kund betalar sitt inkasso.

Läs mer på www.mfinsbbi.se

_____________________________________________

Mfin AB har sedan start drivits av att erbjuda tjänster inom finansiering för små och medelstora företag. Ett av de senaste verktygen är MfinSBBI - en optimal lösning för dig som tröttnat på att vänta på betalning.

MfinSBBI är en webtjänst som fungerar som en mall för ett inkassobrev helt enligt krav på juridik och inkassosed. Med endast 5 enkla steg är ett perfekt inkassokrav utfärdat. För mer information, besök www.mfinsbbi.se