Möteskonsulterna

Vd och ägare till Högberga Gård, Johan Hjort, i nytt samarbete med Möteskonsulterna i Stockholm Handelsbolag.

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2014 07:51 CEST

Samarbetet har varit uppe för diskussion under sommaren och Johan Hjort kommer under hösten att skriva exklusivt om sina erfarenheter för mötesbranschen.se

I rollen som Vd på flera av de mer prestigefyllda konferenshotellen i Sverige, har Johan tillfört visioner och nya koncept. För mötesbranschen.se innebär Johans delaktighet en möjlighet att öppna dörren till den kreativa och entreprenöriella delen av professionella möten.

- Det känns oerhört roligt att kunna presentera en person som Johan Hjort för våra besökare! Genom att bygga mötesbranschen.se tar vi ett första spadtag mot en ny plattform som under lång tid saknats i konferenssfären. Under första månaden hade sidan 14 000 besökare och med den uppmärksamhet vi fått räknar vi med att kunna bli en resurs för aktörer och bokare. Johan Hjort är det första bland många kända namn som under hösten kommer att introduceras.

Mötesbranschen.se är en kreativ satsning från Möteskonsulterna i Stockholm. Här samlas expertis inom professionella möten och relaterade områden. Under en tid har företaget och mötesbranschen.se utvecklats för att nu ha fått sin lansering.